Vítejte
Search Site

Košík 0 položek

Způsob doručení zakoupeného zboží

1.Dostupnost zboží

    • Odeslání objednávky závisí na výběru zboží. U každého produktu je uvedena jeho "dostupnost", to znamená, kolik nám zhruba trvá, dokud zboží odešleme k vám.


    • V případě, že je u zboží uvedeno: "Skladem", vaše objednávka bude odeslána do 1-2 pracovních dnů.
    • V případě, že je u zboží uvedeno: "Zasíláme do 7 dnů", objednávka bude odeslána maximálně do 7 pracovních dnů.
    • V případě, že je u zboží uvedeno: "Zasíláme do 14 dnů", objednávka bude odeslána maximálně do 14 pracovních dnů. Pokusíme se však odeslat vaši objednávku dříve.

2.Cena dopravy

    • Při jakékoliv výši nákupu zasíláme zboží ZDARMA pouze prostřednictvím České pošty. Doprava přes kurýrní společnost PPL je zpoplatněna.


      Cena poštovného a balného:

      Česká pošta - doporučená zásilka 1. třídy0,00 Kč
      Kurýr PPL83,00 Kč

3.Zasílání zboží

    O odeslání vaší objednávky budete informováni prostřednictvím informačního e-mailu, kde bude uvedeno sledovací číslo zásilky a link na internetovou stránku přepravce, kde můžete sledovat pohyb zásilky. Doba doručení je obvykle 1-2 pracovní dny od odeslání (i přes PPL kurýra, i přes Českou poštu).

  • Výhody jednotlivých českých přepravců


      Česká pošta

    • Doručení do 1-2 pracovních dnů od odeslání objednávky.
    • SMS v den doručování zásilky.
    • SMS o uložení zásilky na poště.
    • Úložní doba 7 dní.
    • Zásilková služba PPL

    • Doručení do 1-2 pracovních dnů od odeslání objednávky.
    • SMS s 3 hodinovým doručovacím oknem a číslem na řidiče v den doručování zásilky.
    • Flexibilnější vyřizování nestandardních požadavků.
    • Úložná doba 5 dní.
    • Uložení zásilky je možné na vyžádání prodloužit.

4.Poškození zboží při dopravě

    • Pokud je obal zásilky viditelně poškozen, je třeba ihned sepsat s doručovatelem zápis o škodě.
    • Pokud je poškozen i obsah zboží způsobený přepravou, musíte si ponechat celý obsah zásilky + obalový materiál, dokud se reklamace u dopravce nedořeší.
    • Poškozenou zásilku je potřeba vyfotit a zaslat nám email i s fotografií na adresu info@brandhunter.cz , nejlépe ihned v den doručení. Naše zákaznické centrum Vás bude kontaktovat ohledně postupu.

Viz také způsob platby za zboží.