Vítejte
Search Site

Košík 0 položek

Vrácení nebo výměna zakoupeného zboží

1.POSTUP VRÁCENÍ ZBOŽÍ (Odstoupení od kupní smlouvy kupujícím):

    • Pokud se rozhodnete zboží vrátit, učiňte tak do 14 pracovních dnů ode dne převzetí zásilky.
    • Informujte ihned také náš zákaznický servis.
    • V rámci této lhůty můžete zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako je obvyklé při nákupu v klasickém obchodě. Odzkoušet však neznamená začít zboží používat a po několika dnech ho vrátit. Spotřebitel je odpovědný za případné snížení hodnoty zboží.
    • Zboží zašlete na určenou adresu v původním balení včetně dokumentace a příslušenství zaslaného spolu se zbožím (např. návod k obsluze, záruční list, pouzdro, čistící hadřík ...), kopii faktury a Odstoupení od kupní smlouvy. Můžete použít také tento formulář.
    • Slevové a akciové kupóny si můžete nechat a použít na další nákup.
    • Písemné Odstoupení od smlouvy musí obsahovat všechny údaje sloužící k identifikaci produktu, spotřebitele a prodávajícího, číslo faktury, datum převzetí zboží a číslo účtu pro finanční vypořádání. Pouze zaslán email nebo telefonát o odstoupení od smlouvy nebude akceptován.
    • Produkt nezasílejte na dobírku! Takto zaslaný produkt se nepřijímá a vrací zpět.
    • Doporučujeme zboží zastat v původní krabici jako listovní zásilku 1.třídy.
    • Na zaslání brýlí použijte krabici, ne papírovou obálku s bublinkovou fólií. Je to z důvodu, aby se dopravou zboží nepoškodilo. Hodinky doporučujeme poslat jako pojištěnou zásilku.
    • O akceptování odstoupení od smlouvy budete vyrozuměni e-mailem.
    • Při dodržení všech povinností týkajících se vrácení zboží, vám peníze vrátíme na bankovní účet uvedený v Odstoupení od smlouvy v 15 denní lhůtě ode dne obdržení zásilky na níže uvedenou adresu.
    • Podrobnější informace ohledně vrácení zboží najdete v našich "Obchodních podmínkách" v odstavci "Vrácení zboží".
  • V případě, že zboží nakupujete v souvislosti s vaší podnikatelskou činností (o čemž rozhoduje uvedené IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení nevzniká.

2.Postup výměny zboží:

    • Pokud vám zboží ještě nebylo zasláno a chcete jej vyměnit za jiné, kontaktujte naše zákaznické centrum, abychom zastavili vyřizování vaší objednávky a dohodli se na postupu vytvoření nové objednávky a platby za zboží.
    • Pokud vám zboží již bylo zasláno, kontaktujte náš zákaznický servis a zásilku nepřebírejte, abyste nemuseli platit poštovné za zaslání zásilky zpět. Balík se automaticky vrátí na adresu odesílatele. Se zákaznickým servisem se následně dohodnete na postupu vytvoření nové objednávky a platby za zboží.
    • Pokud vám zboží nesedí a chcete jej vyměnit za jiné, kontaktujte náše klientské centrum a následně se dohodnete na postupu vytvoření nové objednávky a platby za zboží. Rozdíl v ceně vám bude buď vrácen nebo doplatíte rozdíl formou dobírky. Pokud je cena produktů, které měníte, stejná, zaplatíte pouze dobírku, poštovné je zdarma! Při zasílání zboží postupujte stejně jako při jeho vrácení. Není třeba použít formulář o odstoupení od smlouvy, stačí jen průvodní dopis o výměně zboží.
    • Nová objednávka bude odeslána až po obdržení a kontrole vráceného zboží.

3.Zboží posílejte na adresu:

  • Eleven Creative - ID 1690
    FROGMAN s.r.o.
    Rybníky IV 738
    760 01 Zlín

4.Zákaznický servis:

  • Email: info@brandhunter.cz
    Telefonický kontakt: +420 53 889 00 06
    Volejte v době PO-PÁ 09:00 - 17:00