Vítejte
Search Site

Košík 0 položek

Často kladené dotazy

1.Dotazy k objednávce

  • Zadal jsem objednávku, ale nedostal jsem potvrzující email. Evidujete mou objednávku?

      Pokud jste nedostali potvrzující email, může to být z důvodu:


    • chybně zadané mailové adresy. Tehdy jen my dostaneme automatický email, že byla zadána špatná mailová adresa a vaši objednávku evidujeme. Pokud se dá chyba opravit, přepošleme vám vaši objednávku. Pokud chybu nevíme dešifrovat (nejedná se o překlep) a email nelze odeslat, budeme vás kontaktovat telefonicky.
    • pokud jste zadali platbu přes PayPal a platbu jste nezrealizovali, v tom případě vaši objednávku evidujeme, ale nedostanete potvrzující email, jelikož nebyla objednávka řádně dokončena. Budeme vás kontaktovat mailem nebo telefonicky, zda si přejete objednávku zaslat, nebo zrušit.
    • jiným důvodem může být i technická závada. Pokud vás nikdo z naší strany na druhý den po zadání objednávky nekontaktoval telefonicky ani mailem, obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.
  • Dostal jsem email, že se moje objednávka zpracovává, co to znamená?

      Při vyřizování vaší objednávky se na naší straně odehraje mnoho logistických více-stupňovných kroků. Objednávky se sváží do různých skladů (někdy z několika zemí), kde se zpracovávají, přesměrovávají a podobně. Abychom vás nezatěžovali odesíláním několika mailů o změně stavu vaší objednávky, posíláme zákazníkům jen 3 maily: o "přijetí objednávky", o "zpracování objednávky" a o "zaslání objednávky".

  • Jak mohu sledovat vyřízení mé objednávky?

    • Automaticky - každému zasíláme e-mail při každé změně stavu objednávky:

      - 1. email: potvrzení objednávky
      - 2. email: zpracování objednávky
      - 3. email: zaslání objednávky

    • Nebo můžete objednávku sledovat přímo na stránce, používejte číslo objednávky zaslané při potvrzení objednávky a to:

    • Zaregistrovaní zákazníci si mohou prohlédnout stav své objednávky v sekci Můj účet - stav objednávky na stránce: www.brandhunter.cz/customer/account/login/ Abyste si vytvořili své zákaznické konto, musíte být zaregistrovaný zákazník.

  • Kdy doručíte mou objednávku?

    • Po odeslání vaší objednávky obdržíte od nás email o "zaslání objednávky", kde můžete prostřednictvím přiděleného čísla sledovat průběh doručení zásilky přímo na stránce přepravce.
    • Pokud jste zmíněný e-mail o sledování zásilky neobdrželi, znamená to, že se objednávka teprve připravuje.
  • Kolik stojí doprava?

    • U nás je doprava ZDARMA prostřednictvím České pošty při jakékoliv výši nákupu !!!
    • Ale, můžete si vybrat doručení i kurýrem PPL. Při této volbě doplácíte 83,00 Kč.
    • Obě společnosti doručí vaši zásilku do 2 dnů od odeslání.
    • Výhodou České pošty je, že si můžete zásilku vyzvednout do 7 dnů od uložení zásilky na poště. Uložení zásilky je možné na vyžádání prodloužit.
    • Výhodou PPL kurýra je, že vám zásilku přinese přímo domů.
    • Více o způsobu dopravy, ceně a doručení zásilky se dočtete zde.
  • Jak mohu zaplatit za zboží?

      Zboží můžete zaplatit prostřednictvím internet bankingu přes PayPal nebo na dobírku. Platba přes platební bránu PayPal je bezplatná. Cena za dobírku je 33,60 Kč.

  • Dá se změnit objednávka po odeslání, případně sloučit několik objednávek?

      Pokud se rozhodnete pro změnu, ihned kontaktujte naše klientské centrum: nebo telefonicky: +420 53 889 00 06 / PO-PÁ od 09:00 do 17:00


    • Pokud vaše objednávka ještě nebyla vyexpedována, všechny objednávky spojíme a zašleme najednou.
    • Pokud vaše objednávka již byla zaslána a vy ji chcete změnit, kontaktujte prosím naše zákaznické centrum a podle charakteru vašeho požadavku se dohodneme na postupu.
  • Jak mohu zrušit svou objednávku?

    • Kontaktujte ihned náš zákaznický servis, abychom mohli vaši objednávku operativně stopnout ještě před zasláním.
    • Pokud vaše objednávka již byla zaslána, zásilku nepřebírejte, vrátí se automaticky na adresu odesílatele.
  • Je možné změnit adresu doručení?

      Kontaktujte ihned náš zákaznický servis, abychom mohli včas přesměrovat zásilku.

2. Vrácení nebo výměna zboží

  • Chtěl bych vyměnit zboží za jiné, co mám dělat?

      Vytvořte si novou objednávku se zbožím, za které chcete vyměnit to původní a kontaktujte naše zákaznické centrum, abychom se dohodli na postupu. Rozdíl v ceně vám bude buď vrácen nebo doplatíte rozdíl formou dobírky. Pokud je cena produktů, které měníte stejná, zaplatíte pouze poštovné a dobírku. Nová objednávka vám bude odeslána až po obdržení původního zboží. Podrobné informace o výměně zboží se dozvíte zde.

  • Mohu vrátit zboží, pokud mi nesedí? Jak mám postupovat?

      Zboží můžete vrátit podle postupu podrobně popsaného v části Vrácení nebo výměna zboží nebo kontaktujte naše zákaznické centrum.

  • Kolikrát mohu vrátit zboží a vyměnit za jiné, pokud mi nesedí?

      Zboží můžete vyměnit kolikrát budete potřebovat.

  • Kdy mi vrátíte peníze, pokud vám pošlu zpět zboží?

      Po dodržení postupu Vrácení zboží uvedeného v našich Obchodních podmínkách, vám peníze vrátíme do 15 dnů od obdržení vráceného zboží na bankovní účet, který uvedete v písemném prohlášení o Odstoupení od kupní smlouvy.

  • Zboží bylo při doručení poškozené, jak mám postupovat?

    • Zboží vizuálně zkontrolujte hned při převzetí. Máte nárok balík nepřebrat od dopravce tehdy, je-li na něm viditelné mechanické poškození obalu, zjevně způsobené přepravou. V takovém případě sepište s přepravcem protokol o škodě a ihned konatktujte zákaznické centrum. Pokud ji převezmete, zásilku vyfoťte a poškozený obal si nechte, dokud se reklamace s přepravcem nedořeší.
    • Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je také třeba nahlásit okamžitě po převzetí zásilky na naše zákaznické centrum a výrobek nepoužívat ! Pozdější reklamace tohoto charakteru nebudou akceptovány.
    • Více se dočtete o způsobu Vrácení zboží zde.
  • Přišlo vám jiné zboží než jste si objednali?

      Moc se omlouváme za vzniklou situaci. Kontaktujte ihned náš zákaznický servis. O dalším postupu vás budeme okamžitě informovat. Zboží můžete vrátit také postupem popsaném zde: Vrácení nebo výměna zboží. Vaši ztrátu budeme kompenzovat.

  • Vaše objednávka nebyla úplná?

      Kontaktujte ihned náš zákaznický servis. Celou situaci prověříme a chybějící zboží samozřejmě dopošleme na naše náklady. Vaši ztrátu budeme kompenzovat.

  • Jak mohu reklamovat zboží, pokud je ještě v záruce?

      Přečtěte si prosím pozorně postup při uplatňování reklamace a také rozsah záruky v našich Obchodních podmínkách v části "Reklamace". Při uplatňování reklamace můžete použít také tento Reklamační formulář.

3. Dotazy ke zboží

  • Proč je značkové zboží u vás takové levné? Prodávate originální zboží nebo jsou to "napodobeniny" ("fejky")?

    • Naše zboží pochází přímo od výrobců v Itálii a z velkoskladů v Německu, kteří garantují jeho kvalitu a originalitu prodávaných značek.
    • Vybrané modely prodávaných značek mají také certifikáty originality. (Bývá to plastová kartička s hologramem nebo speciálním číslem.) Poskytuje je přímo výrobce pouze ke konktrétním modelům.
    • Prodáváme převážně modely ze starších sezón, proto jejich cena je taková výhodná. Jsou to výprodejové modely, které se nestihly prodat včas v dané sezóně. V každém případě je zboží v originál balení, jakoby jste ho koupili přímo v obchodě.
    • V optice se prodává staré zboží většinou za původní ceny a nedozvíte se, z jaké staré sezóny zboží kupujete. Přestože je model starý i čtyři roky, kupujete ho jakoby byl z letošní sezóny ... Proč byste měli platit za něco, co nemusíte?
  • Chci se zeptat, jestli budete mít někdy skladem model ...?

      Nemůžeme bohužel zjistit, jaké zboží budeme mít v budoucnosti v nabídce, protože prodáváme převážně modely z předešlých sezón a je to doprodej ze skladů výrobců. Zboží se většinou neopakuje. Pokud jsme model, který hledáte někdy měli, tak si na stránce produktu můžete zadat službu: "Odebírat upozornění pokud se zboží opět naskladní". Přijde Vám email, když zboží budeme opět mít v nabídce. Pokud jsme zboží neměli, neumíme ho bohužel někde pro Vás koupit.

4. BRÝLE

  • Kolik modelů brýlí si mohu objednat v jedné objednávce?

      V jedné objednávce posíláme nejvíce 4 modely z jednoho druhu, spolu jich však může být v jedné objednávce i více. Například 2 pánské dioptrické rámy, 3 dámské sluneční brýle...


    Prodáváte rámy na brýle se skly nebo jsou to jen rámy?

      Rámy na dioptrické brýle, které prodáváme jsou bez dioptrických skel. Jsou v nich plastové výplně s logem značky.


    Děláte i dioptrická skla do prodávaných rámů?

      Bohužel ne, protože by se měl střed dioptrií na sklech zaměřit přímo na tváři. To znamená, že střed dioptrií by měl být umístěn ve středu zorničky a toto bychom pro Vás na dálku nemohli zrealizovat.


    Pokud si koupím rám na dioptrická skla u vás na e-shopu, udělají mi v optice do nich skla?

      Ano, běžně v každé optice. Pokud vás odmítnou, je třeba zajít jednoduše do jiné. Tuto službu mají optiky zpoplatněnou. Vždy se vám však vyplatí víc, koupit dioptrické brýle u nás a nechat si jen udělat skla. Ještě se nám nestalo, že by zákazník vrátil zboží kvůli tomu, že by mu neudělali skla.


    Dají se do vašich slunečních brýlí udělat dioptrická skla?

      Všechny modely slunečních brýlí nelze předělat na dioptrické. Buďte opatrní při výběru. Nejen že profil brýlí by měl být co nejrovnější (ne zaoblený), ale záleží především na materiálu, ze kterého je rám vyroben. Rám by mohl prasknout - není přizpůsoben na nahřívání a výměnu skel. Z naší nabídky značka Invu má modely označené speciálním číslem X9, které se dají předělat na dioptrické brýle. Občas se objeví kovové sluneční brýle, které se dají rozšroubovat a tak vložit dioptrická skla. Nejjednodušší řešení je vybrat si rám na dioptrické brýle a do nich si nechte vložit dioptrické slnečené skla. Optiky nabízejí velmi širokou barevnou škálu různých čoček.


    Dá se u vás objednat rámeček na dioptrické brýle s obyčejnými sklíčky, ne dioptrickými? Chci brýle jen jako módní doplněk.

      V optice vám mohou vložit obyčejné skla do rámu. Naše brýlové obruby nemají dioptrická skla, ale originál výplně, na nichž je vždy umístěno logo značky.


    Jak vím, jakou mám velikost dioptrických, případně slunečních brýlí?

      Doporučujeme prohlédnout si "Návod pro výběr správného rámu brýlí", kde se dočtete jak na to!


    Co znamená velikost brýlí 52, 64 ...?

      Toto číslo (velikost) udává šířku jedné očnice v mm. Je to označení pro optiky, aby věděli, jaké velikosti dioptrických čoček mají objednat. Je to pomocné číslo pro ně. Brýle s velikostí 64 mohou být menší než 52. Rozhodující velikost při koupi brýlí je celková šířka.


    Dodáváte brýle s pouzdrem nebo si je mám koupit zvlášť?

      Každé, u nás zakoupené brýle (sluneční i dioptrické), mají automaticky pouzdro. Každá značka dodává své, velmi kvalitní pouzdra s logem. Některé modely mají přibalen i hadřík na čištění skel. V popisu produktu je uvedeno, jaké příslušenství si kupujete spolu se zbožím.


    Jedna bočnice je vyšší než druhá a brýle mi pak nesedí na tváři ...

      Omlouváme se, že nám proklouzl takový vadný kus! Není problém rám na brýle samozřejmě vyměnit za jiné, popřípadě ihned vrátit peníze.


      Občas se stane, že je rozdíl v bočnici. Málokdo však ví, že to není u plastových brýlí nic neobvyklého. Stává se při všech prodávaných značkách na trhu (i těch nejdražších), že plastové dioptrické obroučky mohou mít minimální deformaci. Například jednu bočnici o 2-3 mm výše. Skla do plastových brýlí se vkládají tak, že se rámeček nahřeje a až při konečném tuhnutí se vyrovná do správné podoby. Nebo v případě potřeby zmenší, zvětší, přizpůsobí nositeli. Dělá to odborný personál v optice. Pokud Vám jinak brýle sedí a chtěli byste si je nechat, běžně to umí upravit, je to banální oprava.


      Pokud se rozhodnete rám vrátit, vrátíme Vám celou zaplacenou částku za zboží. Zde jsou instrukce k vrácení zboží.


    Co to znamená, když je uvedeno u dioptrických rámečků, materiál čoček - plast? Znamená to, že dioptrická skla co mi vsadí do vašeho rámu mohou být pouze z plastu?

      Označení čoček - plast, znamená, že jde jen o náhradní výplň, tedy o materiál, který je třeba vyměnit v optice za normální dioptrická "skla" - ty mohou být i ze skla iz plastu, dle vašeho výběru.


    Jakou velikost brýlí potřebuji na multifokální skla a jaké na bifokální?

      Pokud jste bifokální čočky nepoužívali, dnes Vám všichni raději doporučí multifokální skla, protože jsou komfortnější, estetičtější a vypadají jako běžné dioptrická skla akorát přes ně plynule vidíte na dálku i na blízko. Přechodové zóny jsou neviditelné, vidění do všech vzdáleností je pohodlnější. Tento typ skel bývá dražší. Bifokální skla jsou věcí zvyku.


    • Rám na bifokální čočky: Zóna na čtení ve tvaru písmene D bývá 25 až 28 mm široká (výška se neuvádí). Na tvaru rámu až tak nezáleží - zda je čtvercový, okrouhlý apod. POUZE rám na brýle nesmí být příliš úzký. Celková výška skel se pohybuje kolem 30 mm a šířka kolem 50mm. Rozměry jsou pouze orientační +/- 3mm. Obecně platí, že pokud si nasadíte rám s bifokálními skly na oči, vzdálenost od víčka směrem ke spodnímu okraji skel by měla být 15 mm. Můžete použít plný rám i tzv. polorám, což je možná i vhodnější pro tento typ skel. Skla mohou být směrem dolů, kde je právě zóna D na čtení větší...
    • Rám na multifokální čočky: Na tvaru rámu až tak nezáleží - zda je čtvercový, okrouhlý apod. POUZE rám na brýle nesmí být příliš uzskata. Celková výška skel se pohybuje kolem 30 mm a šířka kolem 50mm. Rozměry jsou pouze orientační +/- 3mm. Obecně platí, že pokud si nasadíte rám s multifokálními skly, vzdálenost od středu zorničky směrem po dolní okraj skel se pohybuje mezi 18-22 mm.

5. Jiné

    Máte kamennou prodejnu, kde bych si mohla vyzkoušet vaše brýle?

      Bohužel ne, provozujeme jen internetové obchody. U nás si můžete brýle objednat, v pohodlí domova vyzkoušet a pokud vám nebudou sedět, vrátíme vám peníze.

6. Nenašli jste odpověď?

    Rádi vám pomůžeme. Náš profesionální personál vám ochotně odpoví na vaše dotazy v pracovních dnech PO-PÁ od 09:00 do 17:00 na telefonním čísle +420 53 889 00 06 nebo napište e-mail na